good News..?!

Heeeeeeeei :>

Goda nyheter?
Jag ska nog skaffa en ny blogg.
En blogg där jag kommer blogga 24/7..
Där jag skrev vad jag gör på fritiden,
där jag bloggar om kläder,vänner,familjen&skolan.
Där jag också snackar om skateboarding..
Och allt sånt skit. Ni vet ;)
Men har funterat på två 'bloggnamn' ..

www.C00LKiiD.blogg.se  eller
www.sk8arN.blogg.se


kommentera, så får jag se var ni tycker?
Menmen, ska iallafall tagga snart,
för Agneta kommer att äta mig levande, om jag kommer försent.
Så.. asså det vill man inte heller.
Synd att jag måste sitta längst fram.. -.-'
Yeah, men.. bloggar mera imorgon.


'CCYAH.





-Dahin'

Kommentarer
Postat av: Anonym

www.Daheeeeeeeeeeeeeeeen.blogg.se

2011-04-05 @ 23:40:41
Postat av: Anonym

CHACHA'

så långt orkar jag inte med..

men.. liksom av dem två..?1

2011-04-06 @ 19:59:35
URL: http://jatebevolim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0