the next time you think of beautiful things, remember to think of yourself..

Yeah.
Jag är glad.
Glad över att jag fick dig till baks.
För du var den som betydde med.
Och hjälpte mig med allt skit.
Jag älskar dig, lägg det på minnet.. älskling! <3



Heeeeeeeejsan :)
Fett trött ;)
i torsdags.. stack jag hem till Michael.
Han var tyvärr inte hemma,
men.. ja..
Jag stack in till hans uppehållsrum,
och allt var upp och ner.
Så jagsatt där i en timme och vek hans kläder,
torka bordet, damma, städa upp och allt sånt.
Efter en timme så var jag klar, y'
Men ganska ofrächt.. :)
Hitta 2 kondomer dessutom :D

Men jag älskar min gullige kusin ändå :)





Ny bild :)

Ny bild :)





GOD NATT :D <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0